We are construcktion

bauma 2025.

Građevinski projekti mijenjaju svijet – a mi ćemo se pobrinuti da budete spremni za te izazove. Posjetite nas od 7. do 13. travnja na sajmu bauma u Münchenu i doživite inovacije za gradilišta i pomoćnu građevinsku industriju tvrtke Mercedes‑Benz Trucks: od sveobuhvatnih rješenja za vozila do inovativnih usluga i veće povezivosti.

Utisci

 

Najvažnije značajke

Iskusite novi, potpuno električni eArocs 400 koji osigurava održivu snagu na gradilištu, ograničenu seriju Arocs Extent s markantnim dizajnom i snažnim performansama, uključujući Multimedia Cockpit Interactive 2 te za visoku fleksibilnost u građevinskom sektoru okretni Atego. Ove i mnoge druge značajke možete upoznati na našem štandu u hali B4.

bauma Arocs
bauma Arocs
bauma Arocs
bauma Arocs
bauma Arocs
bauma Arocs
bauma Arocs
bauma Arocs
Posebni model Arocs Extent

Tvrda ljuska. Udobna jezgra.

Predstavljamo: Posebni model Arocs Extent.
Samo za Europu - strogo ograničena serija od 100 komada. Markantan prednji dio oplemenjen ekskluzivnom ukrasnom rešetkom lakiranom u zagasitu sivu boju. Upotpunjeno savršeno usklađenim folijama, ekskluzivnim detaljima i LED dodatnim prednjim svjetlima u sjenilu za zaštitu od sunca –iskaz snage i elegancije u kombinaciji s inovativnim kokpitom Multimedia Cockpit Interactive 2. Arocs Extent: Stvoren da ostavi dojam. Razvijen za performanse u građevinskom prometu.

Arocs Extent

Posebni model Arocs Extent

Serija i tip
Arocs Extent 3253 K 8x4/4
Vozačeva kabina
Vozačeva kabina M ClassicSpace, 2,30 m, tunel 170 mm
Dopušteno Ukupna težina
32 t (prednja osovina 7,5 t, stražnja osovina, tanjurasti zupčanik 300, planetarni zupčanik 13,4 t)
Osovinski razmak
4.550 mm
Pogonski sklop
3. generacija OM 471, R6, 12,8 l, 390 kW (530 KS), 2600 Nm;
Mjenjač G 330-12/11,63-0,77 sa iHA = 4,333
Pomoćni pogon
ovisan o mjenjaču (NA MB 131-2c, pumpa)
Sustavi pomoći
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist; MirrorCam
Važna oprema
Multimedia Cockpit Interactive 2 u kombinaciji s uslugom TruckLive. Otkrijte prednosti povezanog teretnog vozila u stvarnom vremenu na našem servisnom pultu
Arocs Extent
ograničeno serija od 100 komada, ekskluzivne naljepnice, ukrasna rešetka u sivoj boji, integrirana LED prednja svjetla u zaslonu protiv sunca, naglašeni detalji u tamnom kromu i vrhunska dodatna oprema za kotače te mnoštvo druge opreme
Nadogradnja
Tvornički kiper MEILLER TRIGENIUS® D421 (5,8 x 2,42 x 0,9 m), uklj. elektr. Klizna cerada
Novi eActros 400
Novi eActros 400
Novi eActros 400

Postojana snaga.

Charged to change construction: Opremljen dugovječnim LFP baterijama, eArocs 400 za promet na gradilištu spreman je za upotrebu danju i noću. Zahvaljujući potpuno električnom pogonu, kao stvoren je za primjenu u područjima osjetljivima na buku u urbanim gradskim prostorima. Kao što je uobičajeno za Arocs obitelj i eArocs 400 snažno i održivo rješava izazove na gradilištu.

Atego

Stvoren za zadatak. Opremljen za vaš izazov.

Mali veliki pomoćnik za promet na gradilištu: okretan, učinkovit, svestran. Atego je vaš pouzdan i fleksibilan partner – bilo da se radi o vrtlarstvu, gradilištima ili obrtu. I u pogledu sigurnosti dobio je veliko ažuriranje: Među ostalim sa sustavima Active Brake Assist 6 i Active Sideguard Assist 2 nudi najmodernije sustave pomoći koji nadilaze zakonske propise EU-a.

Atego
Multimedia Cockpit Interactive 2:

Multimedia Cockpit Interactive 2:

Još veću preglednost omogućuje sekundarni zaslon u interaktivnom multimedijskom kokpitu Multimedia Cockpit Interactive 2. Putem zaslona osjetljivog na dodir ili letvice s prekidačima možete brzo i intuitivno upravljati klimom, navigacijom, telefonijom, zabavom i s još mnogo toga. Postavke i naredbe možete prenijeti i glasovnim upravljanjem, a da pritom ne morate maknuti ruke s upravljača. Uz TruckLive umrežavate svoje teretno vozilo od prve sekunde i profitirate od učinkovitog upravljanja održavanjem, dinamičnog vođenja po ruti i Over-the-Air ažuriranja. 

Novi eActros 400

Novi eActros 400

Serija i tip
eArocs 400 8x4/4 miješalica za beton
Vozačeva kabina
Vozačeva kabina M ClassicSpace; 2,30 m, tunel 170 mm
Dopušteno Ukupna težina
32 t (prednja osovina 9,0 t, stražnja osovina hipoidna 10 t)
Osovinski razmak
4.550 mm
Pogonski sklop
Elektr. Glavni motor s mjenjačem s 3 brzine; 380/450 kW (kontinuirano/maks.)
Baterije
2 litij-željezo-fosfatna (LFP) baterijska paketa, inst. Ukupni kapacitet akumulatora 414 kWh 1.
Vrijeme punjenja i snaga punjenja 20-80 % (CCS)
oko 45 min 2 s 400 kW
Doseg
Do 200 km 3
Pomoćni pogon
ePTO DC do 90 kW kont., mPTO do 70 kW kont.
Sustavi pomoći/važna oprema 
Multimedia Cockpit Interactive 2, Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Frontguard Assist; MirrorCam 
Nadogradnja
Liebherr HTM 905F L: Nazivno punjenje 9 m3, razina vode 10,5 m3,  geom. Obujam bubnja 16 m3

1 Nazivni kapacitet nove baterije na temelju interno definiranih okvirnih uvjeta. Može se razlikovati ovisno o primjeni i uvjetima okoline.

2 Putem serijske utičnice za punjenje CCS2 eActros 400 može se puniti s do 400 kW: Za punjenje triju paketa baterija u optimalnim uvjetima potrebno je, na temelju interno utvrđenih iskustvenih vrijednosti, između ostalog pri temperaturi okoline od 20 °C, na uobičajenoj stanici za brzo punjenje strujom punjenja baterija od 500 A oko 45 minuta da bi se napunili s 20 % na 80 %.

3 Doseg je utvrđen u specifičnim okvirnim uvjetima na temelju internih simulacija s miješalicom za beton 8x4 s 32 t ukupne dopuštene mase u radu s bubnjem za miješanje betona od 8 h pri vanjskoj temperaturi od 20 °C i može odstupati od vrijednosti utvrđenih Uredbom (EU) 2017/2400 zbog brojnih čimbenika kao što su topografija, vremenski uvjeti, brzina, predkondicioniranje, dodatno trošilo, individualna konfiguracija vozila i način vožnje.

Atego

Atego

Serija i tip
Atego 1530 K 4x2
Vozačeva kabina
Vozačeva kabina S ClassicSpace, produžena, 2,30 m, tunel
Dopušteno Ukupna težina
16 t (prednja osovina 6,1 t, stražnja osovina, tanjurasti zupčanik 390, hipoidna 11,0 t)
Osovinski razmak
3260 mm
Pogonska grupa/Powertrain
Motor OM 936, R6, 7,7 l, 220 kW (299 PS), 1.200 Nm, Mercedes PowerShift 3; mjenjač G 140-8/9,30-0,79 s iHA = 4,3
Pomoćni pogon
ovisan o mjenjaču (NA MB 121-2c, pumpa)
Sustavi pomoći
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist
Važna oprema
Varijanta mase vozila od 16,0 t s visokim udjelom korisne nosivosti; automatsko dugo i oboreno svjetlo; TruckLive. Otkrijte prednosti umreženog teretnog vozila u stvarnom vremenu na našem servisnom pultu.
Nadogradnja
Tvornički kiper MEILLER TRIGENIUS® D210 (4,2 x 2,38 x 0,5 m), s postoljem za odlaganje na čeonoj stijenki i ušicama za pričvršćivanje na stranicama

Na to se možete osloniti. Ili bolje rečeno: na taj način.

Bilo da je riječ o teškim teretima, neasfaltiranom terenu ili u milimetar preciznom manevriranju – u građevinskom prometu neophodni su tehnički pomagači. Na našem štandu doživite inovativna rješenja posebno razvijena za zahtjevne primjene.

Ako je potrebna dodatna trakcija, pomoćni hidraulični pogon (HAD, Hydraulic Auxiliary Drive) pruža potporu uz hidraulični tlak od do 450 bara na prednjoj osovini. Pritom je HAD do 350 kg lakši od uključivog pogona na svim kotačima. Na taj način štedi puno goriva: do 6 % u odnosu na vozilo s pogonom na sve kotače s mogućnošću uključivanja i isključivanja te čak do 8 % u odnosu na trajni pogon na sve kotače.

Hydraulic Auxiliary Drive

Turbo-retarder spojka omogućava kretanje gotovo bez habanja i fino dozirano kočenje, što je upravo nužno za zahtjevne transportne zadatke. Hidraulična spojka štedi teret i olakšava manevriranje. Pri brzini koraka primarni retarder osigurava pogon trajne kočnice uz veliku snagu kočenja.

Osobito precizno možete manevrirati prilikom manevara koji zahtijevaju vožnju u smjeru suprotnom od ubačenog stupnja prijenosa: Tako se, primjerice, može voziti unatrag dok je uključen stupanj prijenosa za vožnju naprijed – i to samo putem upravljanja papučicom gasa, a da se ne mora aktivirati radna kočnica.

Osim osjetljivosti, turbo-retarder spojka nudi i veliku snagu kočenja – i to gotovo bez trošenja do granice trakcije.

Turbo-retarder spojka

Kada postane teško, ovaj vam kamion olakšava život: Arocs za prijevoz teških tereta prevozi ukupnu masu do 500 tona i kao stvoren je za te zahtjevne zadatke. 500 t nije dovoljno za tvoje zahtjeve? Obratite nam se.

Arocs do 500 t
Arocs do 500 t

Arocs do 500 t

Serija i tip
Arocs do 500 t Arocs 4463 LS 8x4/4
Vozačeva kabina
Vozačeva kabina L BigSpace, 2,50 m, ravan pod
Dopušteno Ukupna težina
43,8 t (prednja osovina 9,0 t, predprateća osovina 8,0 t, stražnja osovina 13,4 t, tanjurasti zupčanik 300, planetarni zupčanici, 13,4 t)
Osovinski razmak
3900 mm
Pogonska grupa/Powertrain
OM 473, R6, 15,6 l, 460 kW (625 PS), 3.000 Nm; mjenjač G 280-16/11,7-0,69 s iHA = 4,571
Pomoćni pogon
Izvod iz motora straga, b, prirubnica 100 mm, 650 Nm
Sustavi pomoći
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist
Važna oprema
Vučno opterećenje na spojku sedla 250 t (bez V ograničenja), na kraju okvira 500 t (pri 20 km/h)1
Nadogradnja
Sedlo prikolice za teške terete, 3,5", Jost JSK 38C
Naprava za pomicanje Jost EV-HD 850, visina 142 mm,
36 t vučna kuka za teške terete, D50, 314 kN, Rockinger

1 S ovom opremom izloženo se vozilo može koristiti s vučnim opterećenjem do 500 tona (opterećeno vučno opterećenje).
Vučno opterećenje do 1000 tona bilo bi moguće kada bi serija vozila Arocs bila opremljena amortizerima s čeličnim oprugama, pogonom na sve kotače i kukom za vuču RO58.

Naša lokacija

Dvorana B4,
Štand 141.

Pronađite nadahnuće u našim rješenjima za gradilišta i pomoćnu građevinsku industriju. Otkrij i nadogradnje naših partnera. Posjetite nas i uvjerite se sami – radujemo se vašem posjetu!

Plan sajma u Münchenu na tamnoplavoj pozadini prikazuje svijetloplave dvorane (A-C 1-6) i prugasto označena otvorena područja (sjever/zapad, sjever/istok, jug). Dvorana B4 istaknuta je plavom bojom. Ucrtane su postaje podzemne željeznice (U2 Messestadt West/Ost) i ICM, kao i strane svijete.
Izlošci

Pregled svih izložaka.

Ovdje možete pronaći pregled svih vozila s odgovarajućim nadogradnjama za vozilo. 

Moglo bi vas zanimati i sljedeće:

Više od kamiona.

Više od kamiona

Kako bi vaš Mercedes ostao Mercedes

Kako bi vaš kamion i dalje dobro funkcionirao

Na vašoj strani.

Na vašoj strani

Prikazi i tekstovi mogu sadržavati i pribor i dodatnu opremu koja nije sastavni dio serijske opreme vozila. Prikazi na fotografijama služe samo kao primjer i ne prikazuju nužno stvarno stanje originalnih vozila. Izgled originalnih vozila može odstupati od prikazanoga. Pridržavamo pravo na izmjene. Prikazi i tekstovi mogu isto tako sadržavati tipove,  usluge podrške, servisne usluge te proizvode koji nisu dio ponude u pojedinim zemljama.